Gör som Nisha Besara!

Jag loggar in på facebook och möts av ovanstående statusuppdatering. Nisha Besara har valt att kryssa bland annat mig i valet till ombud för Socialdemokraternas extrakongress i mars.

Även jag har kryssat 20 kandidater och förutom de på 10-listan, har jag kryssat min fru Åsa Einerstam, Josefin Deiving, Irene Wennemo och sju till.

Ikväll kan förresten S-medlemmar i Stockholms stad träffa kongresskandidaterna på Sveavägen 68 klockan 18:00. Jag kommer att vara där.

Tidigare inlägg:Jag fick ett brev, Stockholms stads kongresskandidater

[Under strecket]
Peter Johansson: Högern har aldrig fattat konceptet Solidaritet
Marika Lindgren Åsbrink: Allt handlar om boendet
Peter Andersson: När till och med Svenska dagbladet anar flykt från allianskyrkan

2 kommentarer:

Björn Fridén sa...

Din fru? Nepotism!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.