Äntligen vår. Äntligen Converse

Anna Bergendahl kuppade i Melodifestivalen och visade upp sina sponsrade Converseskor.

Till tidningen Resumé säger Jakob Rosander, försäljningschef för Converse Sverige, att han är mycket nöjd med produktplaceringen då Anna Bergendahl visade upp skorna för miljontals tittare på bästa sändningstid. För ett tag sedan skrev E24:

Den svenska bloggeliten med Kissie, Katrin Zytomierska och Blondinbella i spetsen får presenter för tusentals kronor. Nu kan de tvingas skatta för gåvorna. I år kommer Skatteverket hålla ett extra öga på bloggarnas deklarationer.

Ja, inte kommer de att hålla koll på de politiska bloggarnas deklarationer. Jag har under, de fyra år jag bloggat, endast fått fyra eller fem rec. ex. av böcker. Trots att jag, som politiskt bloggare, bloggat flitigt om Converse, har inte Converse Sverige kontaktat mig. Nu tycker jag banne mig att Converse Sverige ska sponsra mig! Det efter att ett par av mina favoritpar förstördes tvätten.

Relaterat: HD

Jag har storlek 5 1/2 eller 6 och är av akut behov av framför allt ett par röda converse (det är valrörelse). Ett par svarta converse skulle också sitta bra. Min adress finns på hitta.se

Alexandra Einerstam

Inga kommentarer: