NetRootS, Mitt S...

Första fasen i valrörelsen börjar idag! I valrörelsen satsar Socialdemokraterna stort på internet, men även på gammal, hederlig dörrknackning.
-
I egenskap av S-bloggare känns satsningen NetRootS - Socialdemokraternas portal för progressiva bloggare extra kul. Min blogg fanns redan inlagd i morse. Anser SAP att jag då är en "progressiv" bloggare och är det en komplimang?
-
Jag har fått hur många mejl som helst om NetRootS och Mitt S. Alldeles för många mejl för min smak. Miriam Dunder undrar ändock Vad är Netroots? och [s-buzz] har skrivit ett långt inlägg om portalen.
-
Som den språkfascist jag är undrar jag nu hur vi ska skriva ut ordet [netro:ts]?
-
DN - S lovar öppenhet genom webbsatsning

1 kommentar:

Nemokrati sa...

Bra initiativ. Ser fräscht ut - gamla s-bloggen var för ... ja vet inte - inte bra.