Ett stort tack till We are family!

-
Europride är över för denna gång. På Stockholm prides hemsida finns underbara bilder på paraden. Nu är det ett år till nästa pride i Stockholm och det är såväl sorgligt som skönt. Under Europride var jag (för att använda Bubbes ord) tältgeneral för vårt tält, så det blev mycket tjänstgöring i tältet och det hann inte bli så mycket pride för min del. Ett är dock säkert, även jag och Åsa har drabbats av PPD, som Caroline beskriver det på sin blogg.
-
Det är så många som jag vill tacka, men jag är rädd att jag glömmer någon. Jag ska ändock göra ett försök: Mia Sundelin, Peter Frejhagen, Jeanette Hemmingsson, Peter & Pamela från LO, Caroline Helmersson Olsson (och Kajsa och Peter från Vingåker), Magdalena Streijffert, Kerstin Haglö, Fredrik Lundh, Maria Östberg Svanelind, Josefin Deiving, Tara Twana, Emil Adén, Anna (som var huvudansvarig för SSU:s tält), Paul Trossö, Anna Ardin, Ulla Lindqvist, Marita Ulvskog, Jonas Gunnarsson, Björn Fridén, Åsa Andersson, Eva-Lena Jansson, Anna Schönbeck, Ann Linde, Lena Dahlström, Kjell, Martin Engman, Andreas Nilsson, Anders Selin, Håkan Andersson, Börje Veslund, Olof Svensson, Ulrika Hansson, Anders Bengstsson, Katina Staf, Andreas Larses och alla ni andra som tjänstgjorde i We are family-tälten!
Och nej, jag tackar inte partiordförande Mona Sahlin, då hon endast var tre minuter i vårt tält (Sahlin ansåg vidare att det viktigare att vara i VIP-tältet efter paraden än att närvara under We are family-minglet).
-
Nu håller jag på och vilar upp mig, men när krafterna har återvänt, kommer jag att lägga upp ett bildspel här på bloggen och börja blogga på allvar igen.


Inga kommentarer: