Tack goda Gudinna för att det finns web-teve. Igår spenderade jag nämligen hela kvällen i tvättstugan. Idag har jag dock hunnit se debatten mellan Mona Sahlin och Fredrik Reinfeldt. 20 minuter var debatten och jag vill påstå att det blev oavgjort. "De har ju längtat såååå efter varandra"...

Dokumentären Ordförande Persson, hm... jag funderar på vad Fichtelius gjort för urval. Skall inte denna dokumentär gestalta statsminister och partiordförande Persson? Fichtelius har över 100 timmar material att välja på. Nej, ibland fick jag en Big Brother-känsla när Fichtelius väljer att ta med sekvensen där Persson beklagar sig över sin vikt. Helt onödigt! Vidare att Kohl äter kopiösa mängder smör, hm... det tillför heller ingenting.

Idag ska jag jobba övertid. Fördelen är att jag kan följa en av mp:s interpellationer lajv.

Inga kommentarer: